Mire való a banner?
Az online hirdetések megjelenésekor az elsődleges és egyenlen forma a banner megjelenés volt. Az azóta eltelt 10-15 évben a koncepciók és a lehetőségek kiszélesedésével ez megváltozott, de a legelterjedtebb forma máig a banner maradt.Sőt, m anapság már alig találkozunk olyan nagyobb oldallal, ahol nem jelennek meg bannerek, sőt egyes helyeken már gyakorlatilag átveszik az irányítást.
Ennek ellenére a mai napig a banner hirdetés a hatékony és költségtakarékos ügyfélszerző módszer.
Mire ügyeljünk a banner hely kiválasztásánál?
- A kiválasztott oldal tartalma megfeleljen a hirdetésnek, a oldal célcsoportja egyezzen meg a hirdetés célcsoportjával
- A banner szövege, megjelenése legyen kreatív, figyelemfelkeltő, próbálja elkerülni a megszokott, gyakori szófordulatokat
- Konkretizálja a célokat, amelyeket el szeretnénk érni a hirdetéssel
- A kevesebb néha több: a banner ne tartalmazzon túl sok információt, inkább a lényeges pontok által alakítson ki igényt
- A kiválasztott oldal legyen aktuális, folyamatosan frissített
- Miután megrendelte a hirdetést, próbálj ki! Így kiderül, hogy tényleg jó oldalra mutat-e, átlátható, logikus a megjelenése stb.
Utolsó kommentek